5 načina da pobedite krizu ako ostavljate cigarete!

Ukoliko ostavljate cigarete znate koliko početne krize za nikotinom znaju biti teške. Medikamenti poput leka Tabex mogu biti veoma uspešni u procesu odvikavanja, posebno kod hroničnih pušača jer umanjuje simptome apstinencijalnih kriza.

Evo trikova koji će vam pomoći u trenutke krize:

1. Koristite trik sa sekundarom! Kada pomislite da jako želite cigaretu pogledajte časovnik na ruci i posmatrajte sekundaru dok obilazi brojčanik. Ako izdržite jedan minut, onda možete da izdržite još jedan. Kad prođu tri minuta, intenzitet želje za pušenjem je minimalan.

2. Kupanje u toploj vodi dva do tri puta dnevno po 15 do 20 minuta odagnava želju za cigaretom. Dobro je i trljanje rukavicom za kupanje. Ova procedura poznata je u medicinskoj rehabilitaciji kao vaskularna gimnastika: smiriće nerve i pojačaće cirkulaciju.

3. Koristite bombone i lizalice. Šećer pomaže kod suzbijanja želje za cigaretom, ali nemojte pretjerivati već kombininujtei bombone bez šećera. I čaša hladne vode može smanjiti želju za cigaretom.

4. Žvaćite gume za žvakanje s ukusom mente ili štapiće od cimeta. To takođe pomaže kod suzbijanja želje za pušenjem i ne zaboravite kriza traje samo 3 minuta.

5. U trenutku kada osetite krizu, operite zube. Menta će trenutno smanjiti vašu želju za cigaretom.